dimecres, 8 d’abril del 2020

Tasca d'Educació Física



Bon día Pokemons i Científiques i Científics:

Avui la tasca que vos propose es super divertida i es diu "A la caça del macarró". És un joc de coordinació i després li afegirem el desplaçament per fer-ho més difícil. Esper que vos agradi i ho passeu super bé.

Aquí vos deixo el vídeo d'avui:



Si voleu enviar-me els vostres e-mails i voleu que els publique al vostre blog, dir-m'ho en el mateix email i els aniré publicant. El meu email és mjimenez221@gmail.com

Fins aviat!!!!

4 comentaris:

  1. Bin Día Begoña ! Me ha gustado mucho tu video, gracias

    ResponElimina
  2. Buen día Begoña ! me ha gustado mucho tu video ,gracias

    ResponElimina
  3. hola Begoña , soy el papá de julieta , te mandamos los videos, estan comprimidos , si no se nos complica para enviarlos , esperamos que te lleguen. gracias , saludos.

    ResponElimina
  4. Hola, Papá de Julieta. Sí, me ha llegado el vídeo comprimido en zip y es precioso. ¿Me das tu permiso para ponerlo en este blog de los niñ@s?. A partir de mañana empezaré a poner los vídeos los niñ@s que me los enviaron y me dan su permiso y así se ven un poquito aunque sea por aquí. Muchos besitos Julieta y sigue así, porque eres maravillosa y tienes un corazón más grande que nuestra Vía láctea.

    ResponElimina

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.