dimarts, 5 de març del 2013

L'Amic Lector: Quina aventura més genial!

Hola amics i amigues,

Fa un parell de setmanes es va començar a fer a l'escola una nova activitat molt divertida, apassionant, entretinguda i fantàstica per als nostres alumnes. I a més a més s'ha presentat com un veritable repte pels alumnes més grans del CEIP Cervantes. Aquesta activitat és...


L'AMIC LECTOR!





L'Amic Lector és una activitat que tracta de que els alumnes més grans de la nostra escola, convidin als alumnes de cursos més petits per ajudar-los a aprendre a llegir. Però aquesta missió no és gens ni mica fàcil. 
Els alumnes de 2n B estan molt contents, perquè els seus "mestres" de L'Amic Lector són els nens i nenes de 6è A. Aquests nois i noies s'estan convertint en veritables experts a l'ensenyament! Són pacients, amables i expliquen als petits de 2n tot el que han de fer per llegir el millor possible. 
A continuació podreu veure unes quantes fotos de les dues sessions que hem fet de L'Amic Lector. Fixeu-vos bé quina concentració i quina cara de satisfacció, tenen els nostres estimats alumnes. I com s'esforcen!


AMIC LECTOR
- SESSIÓ 1 -






AMIC LECTOR
- SESSIÓ 2 -






AMIC LECTOR
- SESSIÓ 3 -



En Carlos, tutor de 6èA, ha elaborat una fitxa tant per als alumnes de 2nB com per als seus propis alumnes, per prendre nota del conte que han llegit, els seus personatges i també preguntes per saber les impressions dels nens i nenes a l'hora de participar en aquesta activitat. Els més petits poden fer, a més a més, un dibuix envers el conte que han llegit. Aquí teniu els models de fitxa. Heu de fer clic damunt de cada opció per veure'ls:






IMPRESSIONS DELS ALUMNES DE 2nB

Voleu saber què pensen els alumnes de 2nB dels seus mestres de 6è A? Doncs ho podeu llegir a continuació:

Rubén a la seva mestra Natalia Dai: "M'ha agradat molt i m'ha ensenyat molt".

Aya a la seva mestra Ana Díaz: "És molt bona amb mi i tinc una nova amiga".

Gisela a la seva mestra Dahiana Baez: "És molt bona mestra".

Dina a la seva mestra Sandra Pinos: "M'ajuda a llegir molt. És molt bona i és educada i m'ajuda molt".

Gabriela a la seva mestra Julia Fernández: "És molt amable i m'ensenya a llegir".

Daniela a la seva mestra Lidia Hernández: "Llegeix molt ràpid i és molt simpàtica, i mai s'equivoca".

Sara a la seva mestra Paula Chung: "És molt divertit i he après molt".

Aitana al seu mestre Alex Tamajo: "S'aprenc més a llegir i té molta paciència. És molt intel·ligent i quan m'equivoc em diu el que tinc mal, i jo el dic bé per dir-me quan ho tinc malament".

Imayad a la seva mestra Julie-Anne Ortega: "És molt amable i molt bona amb mi".

Yaiza al seu mestre Iván Córdoba: "És molt bo i m'ha agradat molt".

Paula al seu mestre Raúl Franca: "És molt amable i és un bon company".

Chaima al seu mestre Jorge Linero: "M'agrada llegir amb un mestre de 6è. M'ha ajudat a millorar la lectura".

Lucía al seu mestre Eric Tur: "Li agraeix molt haver-me ajudat molt. Gràcies Eric! És una cosa molt divertida".

Cheng al seu mestre Toni Bericat: "Quan he llegit malament, m'ho ha dit per canviar-lo. M'ajuda a llegir els llibres".

Alfonso al seu mestre Eddy Syku: "És un company ideal i m'agrada llegir amb ell. Fa preguntes perquè sàpiga molt".

Alejandro al seu mestre Angel Galindo: "Em fa riure i m'ajuda a millorar a llegir".

Safaa al seu mestre Elian Sharif: "Així aprenc a llegir, i he llegit molt".

David a la seva mestra Alba Muñoz i al seu mestre Angel Moreno: "Alba és molt amable i Angel també és molt amable".

Jordi a la seva mestra Alba Muñoz: "És molt amable amb mi i m'ajuda a llegir".

Rania a la seva mestra Sandra Pinos: "M'ajuda a llegir molt".

Johann al seu mestre Aitor Verdugo: "Aitor és un amic molt bo".  

Víctor al seu mestre Hussein Caballero: "Allò que no sabia, m'ho traduïa".

Iván al seu mestre Asier Vila: "M'ensenya molt!".

Paola al seu mestre Juanma Aranda: "M'ajuda molt i m'ensenya a llegir".

Javier a la seva mestra Alba: "És molt bona mestra".



GRÀCIES DE TOT COR MESTRES DE 6È A
FINS AVIAT!

2 comentaris:

  1. ¿Cuándo hay que entregar la ficha? Gracias

    ResponElimina
    Respostes
    1. La ficha del amic lector ya está entregada. Esto que está puesto en el blog es simplemente un recurso por si otros maestros o maestras, quieren utilizarlas en su día a día en la escuela. No se preocupe. ¡Un saludo!

      Elimina

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.