dimarts, 8 de novembre del 2016

Amic lector. 3r-A i 4 Anys A

Avui hem fet la primera sessió amb els nostres amics lectors de la classe de 3 anys A, la classe de na Trini. És una activitat que als nins els hi agrada molt. Amb aquesta activitat no només treballem la lectura sinó també un munter de valors com l'empatia, la cooperació, l'escolta activa, etc.

A més a més, els nins de 3r fins ara no han sigut ells els grans, ja que fins ara eren els petits. Per tant, per primera vegada han experimentat la sensació de ser els responsables d'ensenyar als nins petits.

Aquí teniu algunes fotos de l'equip blau. D'aquí dues setmanes tornarem a fer l'activitat i veureu les fotos amb els APPlicators de l'equip vermell.















4 comentaris:

  1. Hola soy Paula me gusta hacer comentarios en el blog y qui ero que Silvia haga un comentario en el blog ahora os dejo que voy a estudiar las tablas un poquito más adios

    ResponElimina
  2. Hola Paula, el martes cuando venga Silvia le enseñaremos a hacer comentarios porque seguro que se piensa que es difícil.

    ResponElimina
  3. Hola Soy Rayco y he visto que hay 100241 de visitantes del blog guau es increible tanta gente es so es mas de los niños y niñas del cole juntado con sus padres. Quien mas habra entrado en el blog????? BUENO que me ha gustado el amigo lector i quiero repetir pero jose es cada semana o cada 2 semanas es que solo dijiste que cada 2 semanas se cambiavan de sitio de amigo lector y yo pense que seria cada 2 semana .Bueno me voy que me tengo que ir a baloncesto .Cuantas linieas he escrito.

    ResponElimina
  4. Hola Rayco,el amigo lector es cada dos semanas,a que esta próxima semana no tendremos, pero a cambio tenemos la super actividad sorpresa, que aún la tengo que pensar. Lo del blog tenemos muchas visitas porque lo utilizamos mucho. ¡Cuanto más lo utilicemos la visitas tendremos!

    ResponElimina

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.